ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΛΟΓΟΥ

ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΛΟΓΟΥ

210 57 86 474-5

Τηλέφωνο

Κύπρου 126 & Σολωμού, ΤΚ: 12133, Περιστέρι

Διεύθυνση

E-mail

Λίγα Λόγια

18

χρόνια

σε λειτουργία

Στην ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ η φροντίδα του δυσλεκτικού μαθητή είναι πολυσύνθετη και εξατομικευμένη. Το πλαίσιο ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος η ενθάρρυνση της προσπάθειας του παιδιού, η δημιουργία κινήτρων, η συνεργασία γονέα – ειδικού, καθώς και ο συνεχής έλεγχος του θεραπευτικού προγράμματος είναι δυνατόν να αλλάξουν αποφασιστικά τη στάση του παιδιού προς το σχολείο και τη μάθηση και να συμβάλλουν στη συναισθηματική του ωρίμανση.

 

Η δυσλεξία προκαλείται από βιολογικούς και όχι από συναισθηματικούς παράγοντες. Οι επιπτώσεις αυτής της κατάστασης στο παιδί μπορεί να επηρεάσουν τη συμπεριφορά του και τη στάση του κοινωνικού του περίγυρου. Ο καλύτερος χρόνος διάγνωσης της δυσλεξίας είναι όταν ολοκληρωθεί ο μηχανισμός της ανάγνωσης και της γραφής, δηλαδή στο τέλος της α’ δημοτικού.

Απευθύνεστε στους ειδικούς:

  • Όταν η επίδοση του παιδιού στο σχολείο είναι πολύ κατώτερη των νοητικών του ικανοτήτων.
  • Όταν το παιδί εμφανίζει δυσκολίες στην ανάγνωση, την κατανόηση, τη γραφή, την ορθογραφία και τις αριθμητικές δεξιότητες.
  • Όταν το παιδί δεν είναι σε θέση να κρατήσει ολοκληρωμένες σημειώσεις των μαθημάτων στο σχολείο.
  • Όταν η συμπεριφορά του εμφανίζει χαρακτηριστικά συμπτώματα άγχους, νευρικότητας, χαμηλής αυτοεκτίμησης, ψυχοσωματικών εκδηλώσεων ή σχολικής άρνησης.
  • Όταν εμφανίζει ελλειμματική προσοχή, δυσκολίες συγκέντρωσης, υπερκινητικότητα.
  • Όταν κατά τη διάρκεια της μελέτης δεν είναι σε θέση να διακρίνει και να συγκρατήσει τα κύρια σημεία.

 

Η ανάπτυξη της ομιλίας και του λόγου των παιδιών ξεκινά από τη γέννηση τους και ολοκληρώνεται στην ηλικία των 5 ετών. Τα παιδιά με πρόβλημα στην ομιλία μπορεί να παρουσιάζουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  1. Να μην αρθρώνουν σωστά κάποιους ήχους
  2. Να έχουν φωνολογικές δυσκολίες π.χ. αντικαταστάσεις ή παραλείψεις ήχων και συλλαβών
  3. Να έχουν δυσκολίες στη ροή του λόγου τους π.χ. επαναλήψεις λέξεων ή συλλαβών, επιμηκύνσεις ήχων, μπλοκαρίσματα ήχου και αναπνοής. 

 

Ο Ρόλος του λογοπεδικού

  • Η διάγνωση και αξιολόγηση των δυσκολιών ομιλίας και λόγου με την λήψη ενός πλήρους ιστορικού του παιδιού.
  • Ο σχεδιασμός των θεραπευτικών στόχων και η πραγματοποίηση της θεραπείας.
  • Η αξιολόγηση της προόδου του παιδιού & η συμβουλευτική των γονέων.
  • Η συνεργασία με άλλες ειδικότητες θεραπευτών του κέντρου (εργοθεραπευτές, ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι) για την πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των δυσκολιών.
  • Η συνεργασία με το σχολείο & τους δασκάλους.

Σχόλια

Ωράριο:

Δευτέρα: -

Τρίτη: -

Τετάρτη: -

Πέμπτη: -

Παρασκευή: -

Εξυπηρετεί:

Πρόσβαση σε ΑΜΕΑ:

Ναι

Wifi:

Ναι

Βρείτε μας και εδώ